9 Mayıs 2015 Cumartesi

Sarp Geliyor Dostlar

Merhaba herkese,

sarp oğlum geldi 1,5 aydır gecem gündüzüm onunla dünyevi herşeyi unutmuş durumdayım.. Şimdi yanımda mışıl mışıl uyurken oğlum büyüdüğünde doğum hikayesini de okumalı dedim ve başladım yazmaya.

biliyorsunuz en son 9. 03.2015 te bir önceki haftanın notlarını yazmışım size işte ertesi gün yani 10 martta doktorumuzla tekrar kontrolümüz vardı. Ve ben bir önceki hafta izinli günlerimin kıymetini bilmek adına bolca gezmiş kilometrelerce yürümüştüm.

Kontrolde bir de baktık sarp 2950 gr olmuş ve açılma 2 cmi geçmiş.

Doktorumuz bugün gidin düşünün ve yarın gelin doğumu başlatalım dedi. Biz şaşırdık şok olduk ne yapacağımızı bilemedik. Hiç böyle beklememiştik. Hani evde sancılarımı bekleyecektik. Sancılarım yoktu açılma neden vardı. Korkuyormuydum. Ertesi gün gidebilecekmiydim. Sarp daha çok küçük değilmiydi 37. haftamın sonlarındaydım hiç böyle olacağını hayal etmemiştik.

Eve gittik birbirimize bakakaldık babanla.. annemi aradım anne ben doğuruyorum galiba dedim.

Gelelimmi dedi annem, gelmenize gerek yok dedim. tabiki dayanamayan annemler akşama bizde olacaklardı.

Hiç böyle düşünmemiştim gelişini, bir gece sancım başlayacak ben dakikaları sayacaktım. Kaçış yolum olmadan kavuşacaktık senle ama şimdi böyle planlı doğum biraz korkutmuştu beni.

Ertesi sabah doktora gitmedim:) öğlen aradım gelmek istiyorum ama sadece konuşmak için diye pazarlık yaptım gökmen beyle.

hastaneye gittiğimizde beni biraz payladı. Gece yarısı sancın geldiğinde yolda doğurabilirsin dedi.

uzun uzun konuştuk ve madem öyle dediğin gibi olsun haftasonunun geçmesini bekleyelim. Ama en ufak bir ağrıda sızıda hemen hastaneye gelmelisin diyerek ayrıldık.

Tüm karışık duygular eşliğinde annem ve babamla bütün gün gezdik kafa dağıtmak için çok iyi geldi.

Senin kalan eksiklerini aldık, ertesi sabah erkenden oturup kurabiyelerini ve bezelerini yapmaya başladım. Senin hareketlerin çok artmıştı ve artık gerçekten çok kuvvetliydin.

Gün sonunda hazırlıkları bitirdik anneannende çok yardım etti.

Pazar günü sen gelmeden evimizde hazır olsun diye temizlikle geçirdik..:)

yarın büyük gün seninle buluşacagız...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder