13 Şubat 2015 Cuma

Uykusuz geceler, sırt ağrılı günler

Son haftalar yaklaştıkça hamile olduğumu anlamaya başladık. Önümde duran kocaman göbek hareketlerimi oldukça kısıtlamaya başladı. Hareketsiz kalmamak için sürekli yürüyüş yapıyor , olduğum yerde oturup kalmamaya gayret ediyorum. Gün içerisinde bu aralar saha çalışmaları az olduğundan çoğunlukla bilgisayar başında çalıştığım için sırt ağrılarım dayanılmaz boyutlara çıkıyor. Akşamı zor ediyorum. 37. Haftaya kadar çalışıp znimi sonrasında kullanmak istediğim için dayanıyorum. Ama şimdiden evde olmakta istemiyorum.
 
Geceleri çok sık uyanıyorum özellikle tuvalet ziyaretlerim pek arttı, bacağıma kramp giriyor. Bunda benimde suçum var. Haplarımı içmiyorum çok sıkıldım artık. Ama her gece defalarca kramptan uyanınca kuyruğumu sıkıştırıp tekrar başladım haplarımı içmeye.
 
Bu çarşamba minicik oğlumuzu görmeye gittik. SATa göre biten 32. haftama istinaden çalışabilir raporumu da aldım.
 
Minicik oğlum 2.200 gr olmuş :) FL boyu ise 7 cm yani yaklaşık 49 cm boyu var minik delikanlının..
 
Hafta hafta renkli ultrasonda gelişimini izledik. Ay ve ay şekillenip bir insanın oluşumuna tanıklık ettik bu tam anlamıyla bir mucize gerçekten. Akıl sır ermiyor.
 
Sarp demişken hala çok yaramaz, doğum pozisyonu almış doktorumuza göre başı aşağıda geçen kontrolde de böyleydi.
 
Hiç durmuyor, durmadan tekmeler savuruyor, en çokta kendini yüklemeleri can yakıyor. Bu hisleri karnında böyle yaramaz bir yumurcağı olmayanlar anlayamaz. Bu yüklenmelerinde artık gerilen karnımın derisi gerçekten acıyor:( bol bol kantoran yağı ve lierac sürüyorum. kantoron yağı özellikle çok rahatlatıyor. Görünürlerde henüz çatlağım yok. olmasın diye ne yapacağımı şaşırıyorum. inşallah çatlaklara boğulmadan bu süreci tamamlarım.
 
Koca göbekle yatakta yatmak, dönmek çok zorlaştı gerçekten. Dönmek için doğrulup (doğrulmak ayrı bir sorun kaplumbağa gibi) kendini çevirip tekrar yatmak gerekiyor.
 
Henüz +10 kilo aldım. 11 kiloya dooğru ilerliyorum. Bu kilo ile böyle olmaya başladı isem 30 kilo alanlar nasıl geçirdiler bu haftaları merak ediyorum:(
 
Pek dertliyim değil mi.. Azıcık dinlebilirsem bu haftasonu eski mutlu :) hamile günlerime dönebilirim sanırım hehee sevgiler hepinize

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder