26 Ocak 2015 Pazartesi

benim küçük ailem:))



Geceleri uyuyamıyorum:)) Artık alışkanlık haline geldi. Uyuyamıyorum, uykusuzluk değil yanlış anlaşılmasın.. Sıklaşan tuvalet ziyaretleri, kramplar ve oğlumun durmak bilmeyen takla ve tekmeleri..

Dolayısı ile çok sık uyanıyorum.

Sabahlarıda oğlumla birlikte 6 gibi uyanıyoruz. Ve uykumuza artık devam edemiyoruz. pazar sabahı erkenden uyandım, eşim uyanmasın diye beklerken baktım oda erkenden uyanmış. Sabahın köründe arkadaşlarımızı arayıp uyandırdık:)) Ve sabah sabah yollara düştük..:)

kadıköyden modaya yürüdük oldukça gezdik güzel keyifli bir kahvaltının ardından havanın güneşinin de etkisi ile beşiktaşa geçtik..

güzel bir gündü sabahın 8inden 15:00 e kadar yürüdüm. Yürürken yorgunluk hissetmiyorum ama oturduktan sonra kalkması zor oldu. Eve geldiğimde bir süre uzanıp dinlenmek ihtiyacı hissettim.

Evet yukarıda hep bahsettiğim benim küçük ailemi görebilirsiniz;

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder