11 Aralık 2014 Perşembe

02.09.2014 3. randevu (9. hafta)

Bugün güzel bir gün oldu herkes için, öncelikle bugün annemle buluşacağız randevumuz var. Vee bugün tuba teyzemde anne oluyor. Tüm teyzeler sabahtan beri saatleri sayıyor İbrahim Akın abim doğsun diye. Ben doğana kadar abim bayağı büyümüş olacak ne güzel. Annemde levent amcamı arayıp duruyor meraktan.

Ve saat 12 ye doğru ibrahimin ilk fotoğrafı anneme ulaştı. Sabahtan izin alıp gidemediler. Bekliyorlar akşam olsun diye. Acaba anne bende ibrahim abi gibi bir prens mi olacağım yoksa prenses mi? Eminim siz daha çok merak ediyorsunuzdur. Arada duyuyorum bu konudaki sorulara sağlıklı olsun diye yanıt veriyorsun ama acaba içinden geçen birşey varmı emin değilim. Belki de var ya da zaman zaman geçiyor ama ben kırılmayayım diye söylemiyorsun. ibrahim akın 3540 gr doğmuş. Simsiyah saçları var upuzunmuş tam bir delikanlı diyorlar duyuyorum ama göremiyorum. Sahi bu arada henüz duymaya başlamadım ama hissediyorum konuşulanları ve hissedilenleri. 20. hafta civarında seslerinizi de duyabilecekmişim.

Birazda benden bahsedelim. Bugün randevumuza babam yetişemedi. Toplantısı ertelenmiş gelemedi. Sağolsun gözde teyzem annemi yalnız bırakmadı. Birlikte beklediler heyecanla hastanede sıramızın gelmesini.

Doktor amca bugün pek keyifli sürekli espri yapıyor Gözde teyzeme tırsak teyzemisin dedi. Halbuki hiç tırsak değildir Gözde teyzem..

Annem hemen oyalanmadan muayene odasına geçti.Bu sefer karından görebileceğiz dedi doktor. Kulaklarımız doktor amcada bakalım anneme benim hakkımda ne söyleyecek. Ve bebek göründü dedi. Bebek benim galiba.. bakın burada dedi el sallamak istedim ama henüz ellerim yokmuş ayna da kendime bakar gibi oldum. Kollarım ve bacaklarım için uzantılar oluşmaya başlamış. Annem konuşamıyor bile dua ediyor galiba arada da saçmalıyor:)
 
boyum 2,30 cm olmuş. Doktor amca ekranları değiştiriyor içimde kırmızı mavili ışıklar yanıp sönüyor çok güzel diyor anneme bunlar organları ve kan dolaşımı diyor. Kalbimin sesini dinletiyor anneme gümbür gümbür o kadar gürültülü annem mutluluktan deliye dönüyor. Gözde teyzemde en az annem kadar şaşkın. O da ne beni gösteriyor hemde siyah beyaz değilim. Bu 4 boyutlu detaylı ultrasonmuş. Annem anlamadı ama Tuba teyzem doktorunuzun cihazı çok iyiymiş dedi.

Minnacığım ama göz çukurlarım belli hatta annemle teyzem herkes onlara gülse de saçlarımın da belirginleşmeye başladığını söylüyorlar. Öylece onlara bakıyorum. Doktor amca akvaryumumdaki su miktarına kadar ölçtüğünü anlatıyor, organlarımı kontrol etmiş kan dolaşımıma bakmış,gelişimi çok iyi diyor benim için , tabii ne zannettin diyorum,annem derin bir oh çekiyor. Son haftalarda kimseye belli etmese de deli oldu çok panik kadın vesselam. Hep bana birşey olacakmış gibi düşünüyor. Çok gülmüyor bile kasıklarına giren sancıdan çekindiği için. Hapşururken bile temkinli.

Beni bayağı uğraştıracak bu kadın hep onu benim sakinleştirmem gerekiyor.

Çok güleceksiniz ama annem yine soru listesi hazırlamış. Doktor amcaya geçen hafta yaptığım yaramazlıkları anlatıyor. Gökmen Amca neden aramadığı için anneme kızıyor. Diyorki hamile kadınları yalnız bırakmamak lazım endişelenirler. Lütfen tekrar böyle birşey yaşarsan çekinmeden ara beni.

Annemin sorularını cevaplıyor bazı sorular cidden çok komik Doktor amca annem üzülmesin diye gülmemeye çalışıyor sanki soruları cevaplarken ama hepsini de sıkılmadan cevaplıyor.

Muayane sırasında babamın gelemediği için üzüldüğünü söylüyor annem doktor amcada o zaman boy boy fotoğraflarını çekelim baksın babası diyor. Gözde teyzemde ilk mini filmimi çekiyor. şimdi deli gibi her gün açıp izliyorlar.

Doktor amca bir sonraki randevuda ikili test yapılacağını babamında kaçırmamak için mutlaka gelmesini istediğini söylüyor. parmaklarım bile oluşacakmış bakarsınız biricik aileme el bile sallarım..

Annem bu gece uzun süre sonra ilk defa rahat bir uyku uyuyacak gibi mutlu..

Odadan çıkıyoruz gülen teyzemde gelmiş hep birlikte akın abiyi görmeye gidiyoruz. babam akına yaklaşamıyor şantiyeden geldim tozluyumdur zarar veririm diyor. Annemin yüreği pır pır ediyor. Bu adam ne iyi bir baba olacak diyor içinden babama gülümsüyor. Onlar birbirlerini pek seviyorlar. Ben doğunca beni de çok sevecekler mutlu mutlu yuvarlanıyorum akvaryumumda.. sonraki buluşmaya son 2 hafta kaldı:) heyecan dorukta..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder