18 Aralık 2014 Perşembe

Merhaba oğlum 10 Ekim Cumartesi 14+5

Merhaba oğlum,

Hoşgeldin hayatımıza seni bugüne kadar hep bebeğimiz canımız diye sevmiştik. Artık oğlumuz diye de sevebiliyoruz.

Normalde biliyorsunuz 22 Ekim deydi kontrolümüz ama benim meraklı ve panik hallerimi anlayan doktorumuz haydi gel biraz öne alalım deyince dayanamadım.

Aslında şöyle oldu bu hafta nedense kasıklarımda incecik bir sızı şeklinde bir ağrı oluyor her zaman değil özellikle kendimi yorduğumda.

Ne olur ne olmaz diye doktorumuzu aradım oda gel bir bakalım deyince alabildiğimiz ilk randevuyu alıp soluğu hastanede aldık. Biraz bahane mi yaratıyorum acaba seni görmek için..

Gökmen Bey hastane değiştirdiği için artık Ataşehir Şifaya gideceğiz,geçici bir süre Kadıköy şifada olacağı için bu sefer oraya gittik.

Cihazda biraz sıkıntı yaşadık ataşehirdeki cihaz böyle olmayacakmış umarım düzelir.

Evet cihazı bağladık ve poposunu kaldırmış havada bisiklet çeviren seninle karşılaştık. O kadar hareketlisin ki anlamak mümkün değil. Kıpır kıpırsın sabahın körü ve bende açım belkide onun etkisi artık hep aç mı gitsek seni görmeye.

Baban bu nasıl birşey görüş günü gibi diyor, iple çekiyor oda seni görmeyi.

12 cm ve 120 grm olmuşsun, ekrana sığmamaya başladın. Kesenin içinde zıp zıp zıplıyorsun. Öyleki omurun birden tam tersi dönüyor göbeğini kesenin üstüne yaslıyorsun.

Bacakların uzamış kemiklerin o kadar net görülüyorki, bacakların kolların kafatasın tam biz seni incik cincik inceler ölçer biçerken sırtüstü yatıyorsun seni yan profilden görüyoruz. Oda ne birden kafanı bize doğru çeviriyorsun. Yakalandık diyoruz, hissediyormusun acaba yavrum.

Bacakların sürekli hareket halinde ama hiç tereddütsüz görülüyor pipin, gökmen bey bir önceki kontrolde de anlamış zaten ama netleşmesini beklemiş bize söylemek için.

Çocukluğumdan beri hep ilk çocuğum erkek ikincisi kız olsun isterdim. Ve dileğim kabul oldu sen geliyorsun umarım vakti geldiğinde kızkardeşinde aramıza katılır. Umarım ömrün boyunca sağlıklı, huzurlu ve mutlu,dürüst bir insan olursun.

Babycenterdan gelen mesajda bu hafta artık bizi duymaya başladığını söylüyor. Sana şarkılar bulup onları mı dinletsem, yazık zaten günboyu işyerinde can sıkıcı şeyler duyuyorsun:)

Ben nasılım derseniz, demir ve multivitamine devam ediyorum. Proluton iğneden iki tane daha yazdı Gökmen bey vurulmak istemiyorum dedim. Kesenin çok dışında bir kılcal damarda sızıntı olmuş dedi. Bu tür şeylerin seni ve dolayısı ile bebeğini huzursuz etmemesi için iğneyi yine vurulman gerekiyor dedi.

Normalde çok şükür hiç şiddetli mide bulantısı, baş dönmesi vb sıkıntılar yaşatmadın bana, toplasan 3 günü geçmez mide bulantısı yaşadığım gün sayısı. Ama şu omega 3 ü içtiğimde içimden gelen deniz kokusu beni çok rahatsız ediyor. İçmese balık yesek bol bol dedi baban ama ikna edemedik gökmen beyi.

Senin için içmeye devam etmemi istiyor.
Onun dışında çok oturduğumda ve ayakta kaldığımda kuyruk sokumumda bir ağrı hissediyorum. Kendimi daha az yormalıyım sanırım. Ama aynı zamanda çokta oturmamalıyım ara ara kalkıp minik yürüyüşler yapmalıyım.

Ve tabii ki madem artık bir delikanlı geliyor alışverişe başlamak lazım deyip soluğu mağazalarda aldım. Kendimi tutmaya çalışarak sana birçok cici aldım. Şu listeni hazırlayıp liste üzerinden eksiklerini tamamlamakta fayda var.

Bir sonraki yazımız o olsun:)

öpüyorum seni ve bizi okuyanlara da sevgilerimizi gönderiyorum.
,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder