26 Aralık 2014 Cuma

Bebek battaniyesi :) birşeyden de eksik kal:)

Bu aralar ne mi yapıyorum :) bende bilmiyorum. Bebeğime birşeyler almak istiyorum alamıyorum. :(
renklerin bebekler için bir önemi olmadığını savunurum ama artık bebek kıyafetlerinin bile tarzı var :)

yani rengi önemli olmasada fırfırlı fistolu bir tulum erkek bebeğe olmaz veya üzerinde araba desenleri ve armalı vb erkek bebekler için üretilmiş bir tulumuda süslü kızım giysin istemem.

Dolayısı ile renk önemli değil desemde bir türlü içim sinerek alışveriş yapamıyorum. 13. haftadayız henüz cinsiyetini öğrenemedik yavrunun .. bütün gün işteyim yoruluyorum filan demeden pıtırcığa birşeyler yapmak istedim. Bunda annemin payıda büyük birşeyler örmek istiyormuş. Tuhafiye vb arayacak vaktim olmadığı için yine çok sevdiğim internetten faydalandım. Hobisitesi.com diye bir siteden Alize marka birbirinden şeker ve rengarenk yünler sipariş verdim. Siparişim gelsin paylaşırım.

Şimdi model arıyorum yumuşacık olacak işime yarayacak ve bu annenin akşamları çokda zorlanmadan yapabileceği bir model:)

Üniversite yıllarımda yurtta akşamları örgü örmeye bayağı tutulmuştum. Bakalım o zamanlardaki gibi hatırlıyormuyum örmeyi :)

Şimdilik üç beğendiğim model var  hedefim bunlar bakalım becerebilecekmiyim.. düşündüğüm modelleri ekleyeyeyim.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder