26 Aralık 2014 Cuma

Mobilya Seçimi -2

Hahaha bu yazı dizisi böyle uzar gider. Acaba sen gelene kadar bir odan olacak mı? Bu kararsız anne baban sayesinde:)


Geçen yazıdan farklı olarak biraz daha mantıklı düşünmeye karar verdim. Baban bu kararları bana bırakıyor. Sonrasında mutsuz olacağım bir seçim için baskı yaratmak istemiyor. Ne akıllı adam şu baban? Biliyor sonrasında mutsuz olursam söylenirim belki diye:)

Şimdi son kararımız şöyle

İkeanın hensvik serisini bilenler vardır. Şöyle bir oda yapalım dersek parça başı 250 tl civarında yani 750-100 tlye odasını kurmuş oluyoruz.  Böylelikle küçük bey geldiğinde bizim yaptırdığımız kaliteli ve uzun yıllar kullansın diye aldığımız odasını kullanmak isterse, rahatlıkla gözden çıkarıp kendi zevkine göre bir oda hazırlayabiliriz.  Biliyorsunuz geçen sefer ama dolap pek küçük diyordum. Bir de şifonyer ekleyerek çekmecelerle bu konuyu çözerim diye düşündüm.

Nasıl fikir sizce?  Ne kadar zormuş bu kararlar böyle?

Başka böyle ucuza kapatabileceğimiz ama şık seçenekleri düşünüyorum şimdi. Mesela İkeanın yatağı 60*120 acaba nevresimlerde sıkıntı yaşarmıyım. Biraz daha büyük bir seçenek bulsak daha mı iyi olur. Tecrübeli anne babalardan fikirler alabiliriz.







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder