11 Aralık 2014 Perşembe

Bir sonraki randevuya kadar yaşananlar

Bu iki hafta nasıl zor geçti anlatamam. Geçen kontrolde doktor amcanın yazdığı iğneleri vurdurduk. Son iğneyi baban pek vurdurma taraftarı değildi. Yan etkileri biraz korkutuyor insanı. (Yan etkileri neymiş diye sorarsanız okuyan arkadaşlar, prospektüsünde vücutta ur oluşturabilir diyor

Çünkü son 2 haftadır bir daha hiç leke görmedik. teyzen biliyorsun gıda mühendisi bugün bu endişelerimizden bahsettim ona, her gün yediğin onca üründeki aspartamın verdiği kadar bir risk yoktur eminim o iğnelerde dedi. Bu öneri üzerine iğne daha sevimli göründü gözümüze ve babanla gizli bir anlaşma yapmış gibi eve kola almamaya başladık:)

Biliyorsun bana hiç zorluk çıkarmıyorsun aslında çok akıllı bir bebeksin. Çoğu annenin yaşadığı yoğun mide bulantılarını da yaşatmadın, başım dönmedi sadece halsizlik var yoğun bir şekilde ancak 22.08 de midem ağzımda gezdim tüm gün..

İş yerinde daha fazla duramaz oldum. Ve bir saat kadar erken çıktım. Sonraki iki günü mide bulantısına ne iyi gelir onu yemeliyim diye geçirdim. Yeşil elma oldukça işe yaradı. Birçok annede bu süreçte işe yarayan krakerler benim sadece midemi yakmakla kaldı.

Ve sade (salçasız) bol nane ve limonlu, tavuk sulu şehriye çorbası sonraki 2 günü bu çorba ile geçirdim.
Bütün hafta yoğun halsizlik dışında başka bir sıkıntım olmadı. 29.08 de tam yatağa yatmak üzere ayaklanınca yine ama bu sefer çok yoğun bir mide bulantısı hissettim. Bu sefer geçen seferki geçiştirilebilecek bir şey değildi ve beni biraz korkuttun. Sabaha kadar uyutmadın diyebilirim.
Baban biraz endişelendi ama ertesi gün işe gideceği için ona çok çaktırmadım durumumu.. iyiyim uyku tutmadı dedim ara ara seslere uyansada onu ikna edip yatağa gönderdim.

31.08 akşamı ise ilginç bir baş ağrısı yaşadım. Kitaplara göre bu ağrı kanın sıvılaşarak hacminin artması ve progesteron hormonu ile damarlara baskı yapması imiş. Üzülme ama hayatımda böyle bir baş ağrısı ile karşılaşmadığımı söylemek zorundayım.

Sana zarar vermemek için ilaç içmedim. Doktor amcanı da aramadım (sonrasında bana bayağı kızdı aramadığım için) ılık bir duş aldım. Başımı nineler gibi sardım bu işe yarıyor dediler. ama bana mısın demedi?

Ağrıdan ağlarken sızmışım ve sabah olmuş:) Yani topu topu beni çok zorladığın 8 haftada sadece 2 gün oldu. Haydi randevu günümüz gelsin artık..

Baş ağrısı için bulduğum çözümleri de sizinle paylaşayım.. Bu haftalarda yaşanan sıkıntılar için sizlere de önerebilirim;

1. Numara ve favorim migren bantları.. psikolojik mi bilemiyorum ama bana çok iyi geldi. https://www.joker.com.tr/urun/stopever-migren-bandi-232

2. numara nane yağı, başınız ağrıdığında burnunuzun ucuna ve şakaklarınıza biraz sürmeniz öneriliyor.

Her ne kadar doktorum baş ağrısı için uygun bir ağrı kesici önerip kullanmamda sakınca olmadığını söylese de ben bu yukarıdaki 2 ürünle sorunumu çözdüm. Deneyen hamile arkadaşlarımda memnun kaldılar.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder