11 Aralık 2014 Perşembe

Minik kahverengi korkunç leke seni sevmedim (6. hafta)

Bu bir kontrol muayenesiydi. Ama bu hafta bana biraz zor geçti. Geçtiğimiz perşembe günü bir iki damla çok açık kahverengi leke fark ettim. Hemen aklıma en kötüsü geldi. Paniğe kapıldım. Hemen hastaneyi aradım.

Züleyha hanım (Gökmen beyin asistanı ile görüştüm) birkaç dakika içerisinde Gökmen bey aradı. Durumu anlattım. Sakin olmamı panik yapılacak bir durum olmadığını Ancaakkkk.. bu minicik bir leke bile pıtırcığın tutunmada sorun yaşadığını gösterebilir dolayısı ile önlem almamız gerektiğini söyledi.

Ve bir iğne önerdi hemen gidip vurulmam için, iğneyi internetten araştırdığımda erken gebelikte düşük riskine ilişkin yazıların içerisinde buldum kendimi, içten içe seni kaybedebileceğimi düşününce çok korktum pıtırcık.

Bir itiraf annen olmaya hazırlanan bu kadın öyle yılandan böcekten korkmaz ama iğneden pek korkar. İğne vurulacaksın lafını duyduğu hastaneyi hep terk etmiştir. Bu sefer asilik yapamadı tabi tıpış tıpış gidip iğnesini yaptırdı. İğne biraz büyükmüş yaklaşık 40 saniye sanırım enjekte edilmesi sürdü. Sürdükçe bir yanma hissi ve akabinde  yaklaşık 3 gün süren bir bacak ve kalça ağrısını beraberinde getirdi. Tabiri caizse oturamadım kalkamadım. Arabada bile direksiyona otururken koltuğun bana değen kısımlarını kesip atmak geldi içimden ama aynı anda içimden pıtırcık için bu ne ki birçok anne adayı daha ne acılara üzüntülere katlanıyor dedim. Abarttığımı farkettim. Şimdi bu yazıyı okuyup ne zorluklarla bebeğini kucağına alan anneler bana altı üstü bir iğne vurulmuş diyebilir. Sonuna kadar haklılar.

Sürekli internetten yazıları diğer annelerin tecrübelerini okuyorum. Yaşanan olumsuz olaylar beni gerçekten çok etkiliyor. Yakında tüm cihazlarım ve internet bağlantılarıma el konulabilir pıtırcık. Doktorum bile senin dışında başka şeyler düşünmemi istedi. :) Ama senin orada olduğunu öğrendikten sonra seni düşünmemek çok zor.:) Merakla bir sonraki karşılaşmamızı bekliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder