11 Aralık 2014 Perşembe

Acaba Zamanı Geldi mi? Haziran 2014 :)

Bu blogu açmaya karar verdim ancak henüz çok az kişi dışında kimse bilmiyor bu sırrımızı..
Aslına bakarsanız yıllardır düşünüyorum ve cesaret edemiyorum. Diyorlarki öyle bir gün gelecek ve karar vereceksin. Başka bir endişen olmayacak. Eğer içinde biraz da olsa bir endişe var ise henüz doğru gün gelmemiş veya hazır değilsin.

Bizim hikayemizde tam olarak böyle olmadı.:)

Biz mutlu bir aileyiz. Eşim ve Ben 1998 yılında tanıştık ve arkadaş olduk, 2001 yılında dostluğumuzun altında yatan çekimi itiraf ettik ve birlikte olmaya başladık. 2008 yılında nişanlandık ve 2010 yılında evlendik. Ve yıl 2014...... :)

Daha sonra bu zamana kadar olan düşüncelerimiz ve yaşadıklarımızla ilgili belki ayrıca bir yazı yazarım.


Blogu yayına aldığım tarihte siz de bu yazıları geriye dönük bir bir okumaya başlayacaksınız.

Evet itiraf etmek gerekirse henüz kimseye söylemedik ama biz geçen ay ailemizi büyütmeye ve ay anne baba olmaya karar verdik. o minik yavru mutluluğumuza mutluluk huzurumuza huzur katsın istiyoruz.

Zaman zaman özellikle yanlız kaldığımda acaba doğru bir karar mı, erken mi, geç mi, ne yaparız, nasıl olur diye kara kara düşündüğümü itiraf ediyorum:)

Biz kararımızı verdiğimizde bu konuda aslında ne kadar da bilgisiz olduğumu da farkettim. Araştırmalar başladı. Keşke bazı insanlar gibi herşeyi oluruna bırakmayı öğrenebilsem. Mutlaka attığım adımın altında ne var bilmem gerekiyor. Doğrumu yapıyorum önerirmiyim bilmiyorum. Ama ben böyleyim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder