18 Aralık 2014 Perşembe

20. hafta (12.11.2014) Hareketlerin hissediliyor ama sadece benim tarafımdan:)

Merhaba yavrucum ve okurlar:)

tembellikten biraz geç yazıyorum. Şöyleki bu haftalar en rahat hallerim, yorgunluk halsizlik veya kasığa giren ağrılar geçti. Midem de yanmıyor. Aslına bakarsanız hamilemiyim değil miyim farkında değilim derken fıkırtılar başlıyor içimde.. Anne ben buradayım beni unutupta deli gibi hareket etme azıcık yavaş hareket et. Hoop düşersin koşma artık gibi şeyler söylemeye çalışıyorsun galiba.

Bugün kontrolümüz vardı. Seni günlerdir göremediğimiz için çok heyecanlıydık.

Ama baban gelemedi Ani çıkan bir toplantısı nedeniyle elinden geleni yapsada gelemedi. :( Eminim o da seni çok özledi ve üzüldü. Yakın zamanda hep yanımızda olacaksın nasılsa.

Tam bir saat trafikte boğuştuktan ve hızlı tempoda koştuktan sonra randevuya yetiştim.

Ultrasondaki görüntün beni oldukça şaşırttı çok büyümüşsün tam tamına 21 cm ve 265 gr sın. Boyun konusunda doktorumuz şöyle dedi. Artık bacaklar uzadığı ve sabit olmadığı için net olarak boy ölçümü zor ama üst bacak kemik ölçüsünün yaklaşık 6- 7 katı uzunluğunda olabileceğini söylüyor. Bu ölçü böyle beliriyor.

Artık görüntüyü dolduruyorsun. Bu haftalarda bende olan değişiklikler şöyle karnım oldukça büyüdü. Mide yanması, halsizlik gibi belirtiler geçti. Oldukça zinde ve iyi hissediyorum. Sadece hızlı hareket ettiğimde çabuk yoruluyorum. Nefesim yetmiyormuş gibi daralıyorum. Bu sorun için doktorumuzun önerisi hamile pilatesi ve ya yüzmeye başlamam.

Araştıracağım bakalım iş çıkışı üşenmiyor değilim. Onun dışında sen çok hareketlendin ama henüz çok az hissediyorum onlarıda bir başkasına tanımlaması zor. Baloncuk patlaması, minik fıkırtılar ve hareketler şeklinde henüz el ile dokunulduğunda dışarıdan hissedilecek gibi hareketlerini hissedemiyoruz. Çünkü bacakların kolların küçücük ve güçsüz.

Bir yandan ihtiyaçların için alışveriş yapıyoruz. İhtiyaç mantığını biraz geçmiş olabiliriz. :).

Alışveriş listesi yazısını hala hazırlayamadığımın farkındayım:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder