18 Aralık 2014 Perşembe

08.10.2014 sabırsızca beklerken (14+3)

 Merhaba pıtırcığım ben ne mi yapıyorum, gün sayıyorum günler geçmek bilmiyor. Bu kadar sabırsızlanacağımı düşünmezdim. Keşke ilk zamanlar gibi 15 günde bir kontrole gitsem diyorum. Sonra mantığım bu kadar sık ultrasona girilmez saçmalama diyor. Ama henüz harekette etmediğin için seni çok merak ediyorum. Aklım hep sende..

18 gün oldu görüşmeyeli daha 15 gün daha var.. uzun mu sürdü bu ay:)

şu an 14+3 teyiz..

Normalde ilk hamileliklerde 17. haftadan sonra hareket hissedilebilir diyor kaynaklarda, ikinci ve sonraki hamileliklerde ise tecrübeli anneler daha erken hareketleri anlayabiliyormuş.

Geçen akşam uzanmış babanın dizinde yatarken sanki karnımın bir köşesinde nabız atışı gibi bir kıpırtı hissetim. Babanda dokundu hemen ve oda aynı atmayı hissettiğini belirtti. Bir kaç saniye sonra geçti. Hemen araştırdık derlerki kalp atışını bu şekilde hissedemezsiniz. Bu olsa olsa minik tepinişlerdir.

Ama bir daha olmadı acaba senmiydin gerçekten o atışlar:)

Bu arada ufak ufak fikir edinmek için mobilyalara filan bakıyoruz internetten. Anneanneler tatil dönüşü sana bir çanta daha kıyafet getirmişler. Biz birşey alamadan tüm kıyafetlerin tamamlanacak sanırım:)

Bir öğrenseydik cinsiyetini benimde almak için beklediğim güzel ciciler var.

Dün akşam söyleniyorum ama merak ediyorum diye. Babanda 5 ay daha bu sessizliğin keyfini çıkar diyor:) Sonra bu sessizliği bulamayabiliriz diyor. Hak da vermiyor değilim:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder